Cc's Crochet & Knit Doll house ღ.。*εїз ﻬ๑ Amigurumi House๑ﻬ ღ.。*εїз

Cc's Crochet & Knit Doll house~ Welcome to my Doll House, I want to share with you my knitting + Crochet gallery .. Amigurumi ~ Enjoy ! ~織織勾勾公仔屋~ 我創建這棟公仔屋因為我想與每個人分享我的愛好,顯示你我的勾公仔&織公仔作品, 讓你看著我的美術館 ღ ๑ ღ ღ Enjoy ღ ღ๑ ღ

Saturday, February 25, 2006

Crochet Keropi ~♬.。.:* 勾 Keropi♬.。.:*















♬.。.:* 勾了kero kero keropi, 唔係好滿意, 唔係好似♬.。.:*

♬.。.:* This is a crochet japanese cartoon character, it's name is kero kero keropi and it is a frog who like to sing & dance . I like it alot when I was young =)♬.。.:*

3 Comments:

  • At 12:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    嘩, 冇睇你個網頁一排, 又多左好多製成品呀, 係呀, 呢個keroppi ,我都有呢個圖, 不過只係睇個黑白圖, 我都覺得唔係太似, 所以都好驚整左出來都唔似, 所以冇動力去整~~~

     
  • At 9:49 PM, Blogger NostalgicKnot said…

    哇看了你的钩编公仔觉得手工非常好啊! 我叫ANGELA, 也是TORONTO的, 现在读多
    大工程物理一年级。 我也是一个构编迷 (也是编织人生里的一份子)。 我喜欢钩LACE
    (用很小钩针, BELOW 1MM 的那种)。 公仔我还没有试过呢。 不知道你是用什么线
    钩的? 另外, 我觉得把公仔四肢身体头颈连起来好像很困难, 不知道你是怎样做
    的。 怎样才能固定得好呢?我的BLOG 是: http://iamaknitnerd.blogspot.com/

     
  • At 5:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    你好呀!又係我呀!Engenia
    um~~係咪個圖本身個比例都係咁呀?
    隻眼係咪大左D呢?
    唔緊要啦!
    有機會改良吓佢囉!
    我近排都有新作品呀!
    得閒來睇吓啦!
    http://spaces.msn.com/engenia/

     

Post a Comment

<< Home