Cc's Crochet & Knit Doll house ღ.。*εїз ﻬ๑ Amigurumi House๑ﻬ ღ.。*εїз

Cc's Crochet & Knit Doll house~ Welcome to my Doll House, I want to share with you my knitting + Crochet gallery .. Amigurumi ~ Enjoy ! ~織織勾勾公仔屋~ 我創建這棟公仔屋因為我想與每個人分享我的愛好,顯示你我的勾公仔&織公仔作品, 讓你看著我的美術館 ღ ๑ ღ ღ Enjoy ღ ღ๑ ღ

Monday, October 30, 2006























又有好朋友結婚啦!! 勾結婚公仔勾到暈啦, 今年第三對啦..終於可以休息,休息!

仙姐係我一個情同姐妹的摯友, 見到佢塭到佢陳先生依張甘愛佢的長期飯票, 我真係好開心.. =)

依對公仔好用心去勾, 因為除了裝色,仲有我對佢地兩個的祝福..陳先生的眼鏡係用金屬線屈的..

希望佢地兩個白頭到老, 永結同心

These are the 3rd pairs of wedding dolls that I crocheted this year, last pair of the year, finally I can rest a bit .. !

Cindy is a really close friend to me, she is more than a friend to me , she is kind of like a part of me , I send my best regards to her and her hubby, and wish them happy even after !

7 Comments:

  • At 12:58 AM, Blogger Mimi said…

    You make the sweetest pair of dolls I've seen!

     
  • At 2:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    呢個仲靚喎,我都想鉤番對呀

     
  • At 11:16 PM, Blogger 水門王 said…

    妳的東西好棒,真的是天才之作。哪天當了老師,我一定報名跟你學。

     
  • At 6:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    妳好棒

     
  • At 9:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    你好勁,我有朋友快結婚了,好想學鈎這對公仔,我本身都識鈎公仔的,唔知你會否send這個圖我呢,如不能,我可否同你買呀??謝謝
    mail: cathy2928@hotmail.com

     
  • At 8:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    wow this is beatiful

     
  • At 1:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    你好呀!! 對公仔好正呀!! 我家姐來緊結婚搵緊公仔!! 如果我可以親手做比佢就好喇!!請問可唔可以e 個 pattern 比我呀?? 我都有d公仔o既pattern可同你交換或者同你買可以嗎?? 請你回覆我呀!!thanks! mail:ka_skitkat@yahoo.com.hk

     

Post a Comment

<< Home